söndag 28 oktober 2012

HÖSTKRANS

Har gjort en höstkrans av mossa och gula
 lönnlöv.
 

 
 Till stomme använde jag tjock ståltråd. Som jag formade till ett hjärta.
 
 
Ideen till hur man gör  lönnrosorna hittade jag på en annan blogg. Vilken det var kommer jag inte ihåg. Men tack för tipset! Jag använde tre löv som rullades ihop och tvinnade ihop dessa med grön ståltråd.
 
 

1:a snö föll i torsdags sammtidigt som strömmen gick och var borta i 11 timmar.
Tur att vi har vedspis och braskamin samt en son som kunde underhålla om med gitarrspel.
 

Kram Sofie

1 kommentar:

Martina sa...

Vilken mysig blogg du har!!! Kommer kika in fler gånger :)

Om du gillar inredning får du gärna kika in på http://pysselmartan.blogg.se
har just nu en tävling som du kanske vill vara med i!

Skulle bli jätteglad om du ville säga vad du tycker i en kommentar!

Hoppas du får en bra dag :)