söndag 4 december 2011

1:a advent

Förra lördagen hade jag min adventsförsäljning
Den var välbesökt. Alla mina 50 dörrkransar gick åt.:)
Som tur var kom stormen på söndagen och inte på lördagen.
Lite regn kom det men då kunde vi söka skydd inne i lillstugan där jag hade mina tavlor och ljusstakar.
Ljusstakar som jag gjort av drivved ifrån havet.


 Dessa plockade jag i somras i solen med bikinin på!!



Koppar på armeringsjärn.Det blev riktigt mysigt med lite värmeljus i dessa när det började att mörkna.

Hade även fototavlor som jag tagit ute på havet.Jag längtar till sommaren när jag ser bilderna.

Kransar som jag gjort av tallbark och björk.

Ljusstakar av gammalt glas.Jag har limmat ihop olika vinglas,snapsglas m.m 



Nu kan man även köpa mina ljusstakar hos daisyinredning klicka på daisy så kommer du till hennes sida.Butiken ligger i Kåhög.Hon har jätte mysiga saker där:)


En stor adventskram till er alla.
Sofie
PS! Nu kan man ansluta sig till min blogg och lämna kommentarer även om man inte har en egen blogg DS!

1 kommentar:

Elvira 51 sa...

Hej!
Undrar hur du fått fast kaffekopparna på armeringsjärnet? Vad är det för vit bit du har under koppen?
Bor tyvärr för långt bort ifrån dej,för att kunna köpa en sån kopp,så jag måste försöka fixa en själv istället.
Är mycket tacksam för svar.
Men svara isåfall på min mailadress e_nettan@hotmail.com

MVH
ANette